SMĚŘUJE NA VÍKEND DO ČESKÉHO STŘEDOHOŘÍ
Řidička obytného vozu řídí z Prahy do Českého středohoří samostetně a neohroženě. Hledí dále za obzor a jejím cílem je podhůří Českého středohoří a vrcholy tohoto pohoří, jako Milešovka, Ranná, Hazmburk (a vesnice pod ním), Košťálov, Milá.
Řidička obytného vozu je milá. Je štíhlá a je ideálně blond. Má modré oči a cvičí a sportuje. Má ráda romantiku směje se vtipům a přílišně nespěchá – může se vrátit v úterý i ve středu. Ráda si poslechne Karla Gotta a další hvězdy československo-italské popmusic 70. a 80. let.
CO OBNÁŠÍ BYDLENÍ / CESTOVÁNÍ V OBYTNÉM VOZE:
probudit se sktečně kdekoliv, tj. zastavit spát, probudit se
ráno si člověk může udělat, kafe, snídani, dás si prchu
v noci zapnout topení a ráno si přitopit
nízkou cestovní rychlost – TO JE ZAJÍMAVÉ TÉMA !!
JAKÁ JE CESTOVNÍ RYCHLOST V OBYTNÉM VOZE
Vezmu průmě, i když semozřejmě jsem na to někdy dupnul a ujel úsek / úseky větší a pak dlouho stál nebo popojížděl. Za 5 let najeto asi 80 tisíc. Z těch pěti let, v karavanu, nějakých 3,5 roku. Tj. 80 tisíc km za 42 měsíců = 1904,9 km za měsíc a 63,5 km za den.
Nutno, také zohlednit, že karavan používal i jako běžný dopravní prostředek, když jsem bydlel v kamenných či cihlových stěnách, tj. zaparkovaný před domem a jedu tu na koupaliště, tu na nákup. I v místě, kam jsem karavanem dojel, v zimě či v létě, pak karavan nestojí ale v noci jej používám na projížďky městem či jedu magistrálou po mořském pobřeží tam a zpět, anebo jedu na diskotéku a pozvu slečnu na projížďku.